reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Zajacová

Zuzana Zajacová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ospravedlňujem sa za svoju drzosť,

Zuzana Zajacová

Politika Ospravedlňujem sa za svoju drzosť,

za drzosť písať o niečom, čo som zažila, ale bola som taká malá, že si to nemám šancu pamätať a úprimne v tom čase ma zaujímal viac piesok a formičky.

  • 26. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 257x
  • 17
Máš, ale vlastne nemáš

Zuzana Zajacová

Máš, ale vlastne nemáš

Možno to poznáš, zdedíš niečo, nevieš čo a kde, ale zrazu to máš. Začneš sa o to zaujímať, čo to je a kde sa to nachádza.

  • 20. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 555x
  • 0
Príbeh o naivite (ako klamú fotografie)

Zuzana Zajacová

Príbeh o naivite (ako klamú fotografie)

Ako sme uverili krásnym fotkám, fotkám na nejakom zľavovom portáli. Určite sa Vám to stalo tiež. Mne už mnohokrát a stále som nepoučiteľná

  • 5. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 860x
  • 18
Pieninský pochod dobrej nálady 2017

Zuzana Zajacová

Pieninský pochod dobrej nálady 2017

Tento ročník, teda ročník XII. som absolvovala môj prvý „Pochod dobrej nálady v Pieninách“, teda môj prvý pivný pochod.

  • 28. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 690x
  • 0
Chata pod Rysmi očami turistu...

Zuzana Zajacová

Chata pod Rysmi očami turistu...

Bolo sedem ráno, keď sme sa vybrali na túru Štrbské Pleso – Popradské pleso - ráz. nad Žabím potokom – Chata pod Rysmi.

  • 19. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 106x
  • 25
reklama
Eutanázia, áno alebo nie?

Zuzana Zajacová

Eutanázia, áno alebo nie?

K napísaniu tohto článku a zaregistrovania sa k blogerom ma priviedla životná skúsenosť, či situácia v ktorej som sa ocitla. Týka sa táto otázka všetkých alebo iba niektorých z nás? Kto z nás vie, ako a kedy presne zomrie? Nikto. Iba jediná istota v tom celom systéme nášho bytia je, že raz to príde. Pred  časom som pochovala veľmi blízku osobu, mne najbližšiu. Mama bola zasiahnutá civilizačnou chorobou s názvom „rakovina“. Všetci tí, ktorí prežívali posledné chvíle s človekom, ktorý vedel, že už čoskoro nadíde jeho koniec na tomto svete, sa možno nad týmto článkom aspoň zamyslia, tí ktorí to nezažili a myslia si, že ani nikdy nezažijú ma budú asi zatracovať.

  • 27. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 372x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu